logo

Wedstrijdverslagje de peinF1-harkema F2.

Resultaat van wedstrijd De Pein F1 - Harkema F2 (14-0) gespeeld op Douwekamp te 27 Sep 2008

We moesten zaterdag 27 september korfballen tegen de harkema F2.

We hebben met 15-0 gewonnen.

In de eerste helft maakten Rudy en David elk 1 doelpunt, Hiddo 3 doelpunten

En Marieke 2 doelpunten.

In de tweede helft maakte Sjolke 3 doelpunten, Tygo 2 doelpunten,

Anne 2 doelpunten en David 1 doelpunt.

Ik heb mijn eerste doelpunt gemaakt.

Rudy Jeeninga.


Geschreven door Gegenereerd tijdens migratie op 28-09-2011 22:09:34