Resultaat van wedstrijd De Pein F1 - Harkema F2 (14-0) gespeeld op Douwekamp te 27 Sep 2008
We moesten zaterdag 27 september korfballen tegen de harkema F2.
We hebben met 15-0 gewonnen.
In de eerste helft maakten Rudy en David elk 1 doelpunt, Hiddo 3 doelpunten
En Marieke 2 doelpunten.
In de tweede helft maakte Sjolke 3 doelpunten, Tygo 2 doelpunten,
Anne 2 doelpunten en David 1 doelpunt.
Ik heb mijn eerste doelpunt gemaakt.
Rudy Jeeninga.
Geschreven door Gegenereerd tijdens migratie op 28-09-2011 22:09:34